ما را دنبال کنید

جستجوگر

تبلیغات متنی

    بنام خدا ، با سلام املاک گیلان:، لطفاً درخواست خود را تلفنی اعلام و یا توسط فرم ارسال نموده|مطمئناً با اعتماد به ما,خدمات صادقانه دریافت مینمایید.متشکرم|

    GILAN-ESTATE.IR

    املاک و مستغلات استان گیلان

    مشاورین املاک گیلان

    فروش فوری املاک خود در شرق گیلان را بما بسپارید

    فروش زمین باغ ویلا شالیزار کارخانه مرغداری مغازه آپارتمان خود را بما بسپارید

    گروه فنی و مهندسی املاک گیلان

    خرید,فروش،رهن،اجاره،

    نقشه،طرح،نظارت،ساخت،اجرا

    نقشه برداری،تفکیک اراضی،پیمانکاری ساختمان ویلا

    ساخت و ساز ویلا و دیوارکشی و محوطه سازی

    مدیریت پیمان،کارمزدی،با مصالح و یا بدون مصالح

    انجام نقشه برداری،دوربین،مختصات جی پی اس زمین ودریافت انواع پروانه ساختمان

    اخذ پروانه و مجوز و ثبت نام سند مالکیت

    تلفن دفتر 01342554082

    فکس 01342554081

    همراه یک 09027087013

    نقشه برداری ،تفکیک،پیمانکاری ساختمان پذیرفته می شود

    ساعت های تماس

    صبح از ساعت 8 الی 13

    عصر از ساعت 16 الی 22

    شناسه صنفی : 0382968292

    اجاره،سوئیت،ویلا ،آپارتمان،باغ

    خرید فروش شالی زار در گیلان شمال

    ،|** 09027087013 ** 01342554081 01342554082 بمدیریت علی احمدپور|شعارما :فروش پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است

تحلیل کارشناسان از وضعیت بازار مسکن

هفته گذشته، بانک مرکزی طی بررسی نحوه تصرف محل سکونت خانوارها در سال 92، گزارشی از مالکیت واحدهای مسکونی در کشور ارایه داد.

براساس این گزارش، 64.4درصد از خانوارها در مسکن شخصی، 25.8درصد در مسکن اجاری، 0.8درصد در مسکن در برابر خدمت و 9درصد در مسکن رایگان سکونت داشته‌اند. گرچه گزارش مذکور حاکی از بهبود نسبی رکود سال 91 بازار مسکن و بازگشت رونق در سال 92 است، با این‌حال، قدرت خرید مردم همچنان پایین است. درواقع، چند برابر شدن قیمت مسکن در سال‌های 90 تا 91، قدرت خرید مردم را کاهش و بسیاری از خانواده‌ها را از گردونه خرید مسکن خارج کرد.


ادامه مطلب

وام‌ مسکن 50 میلیون تومان شد

سخنگوی دولت با بیان اینکه وام مسکن به 50 میلیون تومان افزایش یافت، گفت: اولویت با افراد کم‌درآمد و زوج‌های جوان است.

  محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت که ظهرامروز (چهارشنبه) 23 مهرماه برگزار شد، گفت: وام مسکن به 50 میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد:‌ اولویت با افراد کم‌درآمد و زوج‌های جوان است.

نوبخت خاطرنشان کرد: برای اسکان موقت کسانی که قصد بازسازی بافت‌های فرسوده را دارند هم وام می‌دهیم، در کلانشهرها تا 20میلیون و با سود 9 درصد برای ودیعه و 10 درصد برای کسانی که از تامین مسکن استفاده می‌کنند و برای سایر شهرها 10 و 15 میلیون تومان است.

وی گفت: لایحه استملاک و اجاره اتباع خارجی در کشور تصویب و آماده ارسال به مجلس شد. میخواهیم امکان حضور سرمایه‌گذاران خارجی را در کشور فراهم کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سخنگوی دولت از اختصاص مبلغ ۵۵ میلیارد تومان در زمینه محیط زیست برای مقابله با پدیده گردوغبار و خشکسالی احیای دریاچه‌ها خبر داد و گفت: از سال ۸۸ برخی جریان‌ها پرونده‌های زمین‌خواری خود را مخفی کرده بودند که سازمان محیط‌زیست آنها را کشف و فعال کرد و اقدامات در خصوص قلع و قمع این ویلاها در حال انجام است.

 

منبع : اقتصاد آنلاین


ادامه مطلب

بسته‌پیشنهادی‌انبوه‌سازان تقدیم‌دولت شد

بسته پیشنهادی انبوه سازان امروز در حالی تقدیم دولت شد که در آن تاکید شده است که بر اساس قانون اساسی و تصریح اصل 31 و ماده 1 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن،تامین مسکن مورد نیاز برای آحاد جامعه از تکالیف اصلی دولت محسوب می شود.

  در بسته پیشنهادی انبوه سازان بر اجرای کامل قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، تامین زمین مناسب جهت تولید و عرضه مسکن برای اقشار میانه و واجد شرایط جامعه و افزایش سقف و حجم تسهیلات بانکی برای تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن است.

 


ادامه مطلب

چند نفر با اوراق مسکن صاحبخانه شدند؟

شورای عالی بورس، سازمان بورس، فرابورس و بانک مسکن تاکنون جلسات متعددی را برای تقویت عرضه اوراق تسهیلات مسکن برگزار کرده‌اند، اما در نهایت ...

  این شورای پول و اعتبار و بانک مسکن است که تعیین کننده وضعیت و ضمانت‌های اجرایی سیاست‌های اتخاذ شده در این زمینه می‌باشد و تاکنون هیچکدام از تدابیر نتوانسته منجر به کاهش قیمت اوراق شود.


ادامه مطلب

خیمه گسترده رکود در بازار مسکن

حامد مظاهریان گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال، آمارها حاکی از کاهش حدود ۵۴ درصدی صدور پروانه های ساختمانی در تهران و ۲۵ درصدی در کل کشور بوده است.

  معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رکود عمیق بازار مسکن ، متذکر شد: در سه ماهه ابتدایی امسال، آمارها حاکی از کاهش حدود ۵۴ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در تهران و ۲۵ درصدی در کل کشور بوده است.


ادامه مطلب

4 دلیل افزایش قیمت اوراق مسکن در بورس

شورای عالی بورس، سازمان بورس، فرابورس و بانک مسکن تاکنون جلسات متعددی را برای تقویت عرضه اوراق تسهیلات مسکن برگزار کرده اند، اما در نهایت این شورای پول و اعتبار و بانک مسکن است که تعیین کننده وضعیت و ضمانت های اجرایی سیاست های اتخاذ شده در این زمینه می باشد و تاکنون ..

  بازار مسکن طی یکسال اخیر در حالی در رکود به سر می برد که اقدامات حمایتی دولت برای رونق بخشی به این بازار کاری از پیش نبرده است. افزایش تسهیلات اوراق مسکن فرابورس، در دی ماه سال گذشته توسط شورای پول و اعتبار در حالی از 20 میلیون تومان به 35 میلیون تومان و وام جعاله به 10 میلیون افزایش یافت که با گذشت این مدت هنوز اینگونه اقدامات کارساز نبوده است.


ادامه مطلب

حرکت قابل تقدیرًً اداره ثبت اسناد و املاک استان گیلان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان اجرایی شدن ثبت آنی معاملات در استان خبر داد.

  سید جعفر مفیدی عصر یکشنبه طی مراسمی به مناسبت جشن دهه مبارک ولایت در جمع خانواده‌ های کارکنان ثبت اسناد و املاک استان گیلان افزود: طی یک سال گذشته و از شروع اجرای طرح ثبت آنی معاملات از شهریور ماه سال گذشته تاکنون 560 هزار سند در دفاتر اسناد رسمی استان تنظیم شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون در اجرای هرچه سریع‌ تر ثبت آنی "ادارات ثبت به بیش از 62 درصد از استعلامات الکترونیکی واصله در مدت دو روز پاسخ می‌ دهند "،  اظهارداشت: فقط از ابتدای سال جاری تاکنون 50 هزار و 824 استعلام الکترونیکی صادر و به دفاتر ارسال شده است.


ادامه مطلب

ای دلالان به مسکن مهر باز شد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت مسکن در پی خرید و فروش قانونی مسکن مهر اعلام کرد: با اجرای این سیاست پای دلالان و واسطه گران در بازار مسکن باز می شود.

 

حامد قادرمزی با بیان این که آغاز خرید و فروش قانونی مسکن مهر منجر به افزایش روند عرضه و تقاضا در بازار مسکن مهر می شود ادامه داد: با اجرای این سیاست نرخ تورم در بازارمسکن به شکل بی رویه ای افزایش می یابد.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان این که مسکن مهر حدود 40 درصد از نیاز بازار مسکن کشور را تشکیل می دهد گفت: با رونق خرید و فروش مسکن مهر با توجه به این که صاحبان اصلی واحدهای مسکن مهر متقاضیان اصلی مسکن مهر نبودند اقشار پایین دستی جامعه و متقاضیان اصلی مسکن مهر در بازار متضرر می شوند.

 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، ادامه داد: هرچند مسکن مهر بویژه در بخش روستایی توانست افراد بسیاری را صاحب‌خانه کند، اما این پروژه نتوانست سدی در برابر واسطه‌گری و دلال بازی در بازار مسکن بوجود آورد، چراکه به دلیل عدم نظارت‌های دولت در این بازار، طرح مسکن مهر نه‌تنها دلال بازی‌ها را متوقف نکرد، بلکه این امر را نیز تشدید کرده است.

 

او در ادامه با اشاره به اینکه باید سازندگان و دارندگان مسکن با شرایط موجود کشور خود را هماهنگ کنند، گفت: متاسفانه افرادی که امید به عرضه مسکن به قیمت های مانند سالهای 90 و 91 و نیمه اول سال 92 داشتند، موجب ایجاد رکود در بازار مسکن شدند.

 

قادرمزی گفت: باید توجه داشت که در چند سال گذشته، رونق بازار مسکن عواید و سود بسیاری را برای دارندگان و فعالان مسکن در برداشت و در مقابل فشار بسیار زیادی را بر مردم وارد کرد.

 

منبع : خانه ملت

جمع آوری اطلاعات توسط : املاک گیلان

تغییر چهره تقاضای مسکن

در تحقیقات صورت گرفته توسط تیم نویسندگان نسخه جدید طرح جامع مسکن در وزارت راه وشهرسازی، مشخص شده است: افزایش تعداد خانوارهای «تک نفره» در نتیجه شکل گیری گونه های جدید خانوار است.

 

تغییراتی که به صورت «نامحسوس» اما «اساسی» در ترکیب جمعیتی کشور طی سه دهه گذشته اتفاق افتاده، برای اولین بار توسط یک دستگاه دولتی رصد شده و قرار است در برنامه ریزی ها برای تنظیم مهم ترین بازار اقتصادی لحاظ شود.


 ، نتایج تحقیقات وزارت راه وشهرسازی از شکل کنونی جمعیت و خانوار ایرانی نشان می دهد: اگرچه نرخ رشد جمعیت کشور از اواسط دهه60 ناگهان با شیب تند کاهش یافته، اما وقوع یکسری تحولات اجتماعی و اقتصادی در 20 سال اخیر مانع از اثرگذاری انقباض جمعیت بر تعداد خانواده ها شده است، طوری که شیوع گونه های جدید خانوار در کشور به افزایش خانوار های «تک نفره» دامن زده و به رغم کاهش شتاب جمعیتی، تعداد خانوارهای متقاضی مسکن را افزایش داده است.


این تحقیق که برای شناسایی آخرین وضعیت شاخص های جمعیتی و خصوصیات خانوارها با هدف «طبقه بندی جامعه متقاضی مسکن» انجام شده است، مشخص می کند: نرخ رشد سالانه جمعیت کشور از نزدیک 4درصد در نیمه اول دهه60 به نزدیک 2درصد در نیمه دهه70 و حدود یک درصد در ابتدای دهه90 رسیده است. اما در همین فاصله، به جای آنکه میزان رشد تعداد خانوارها متناسب با کاهش رشد جمعیت افت کند، در رابطه ای معکوس، افزایش پیدا کرده است. نرخ رشد سالانه تعداد خانوارها در ایران از 51 /2درصد در فاصله سال های 65 تا 75 به 89 /3 درصد در پایان سال90 رسیده است. رابطه معکوس بین رشد جمعیت و رشد تعداد خانوارها اگر چه از سه دهه پیش برقرار شد، اما ادامه آن فاصله این دو نرخ رشد را در اواخر دهه80 بیشتر کرده است. طوری که سال90 در شرایطی که جمعیت کشور 29 /1 درصد افزایش یافت، تعداد خانوارها معادل 89 /3درصد زیاد شد.


کالبدشکافی از جمعیت ایران نشان می دهد: طی سال های اخیر «تغییر سبک زندگی» به تشدید این رابطه معکوس دامن زده است. در این سال ها «کاهش زاد و ولد»، «میل به زندگی مجردی» و «تشکیل خانوارهای مستقل پیش از ازدواج» در کنار عامل دیگری به نام « طلاق » باعث شده «بعد خانوار» به عنوان یکی از سه شاخص جمعیتی کاهش پیدا کند. کاهش بعد خانوار که به معنی کم شدن اعضای یک خانوار است، عملا اثر کاهش رشد جمعیت را بر نرخ رشد خانوار خنثی کرده و به افزایش تعداد خانوارها منجر شده است. «بعد خانوار» از 11/ 5 نفر در سال65 به 03/ 4 نفر در سال 85 و سپس 54 /3 نفر در سال 90 رسیده است. طبق آخرین بررسی های صورت گرفته توسط وزارت راه وشهرسازی، بعد خانوارهای ایرانی در سال 92 باز هم کم شده و به 5/ 3 نفر تبدیل شده است.


با کاهش تعداد اعضای خانوارها، جمعیت ایران در قالب تعداد خانوارهای بیشتر نمود پیدا می کند.  به عبارت دیگر، در شرایطی که هم اکنون شاخص «رشد جمعیت» رو به کاهش است، به علت کاهش شاخص «بعد خانوار»، عملا شاخص «رشد تعداد خانوارها» در مسیر افزایشی قرار دارد. وزارت راه وشهرسازی برای نیازسنجی در بازار مسکن و برآورد میزان نیاز مسکن در فاصله سال های 93 تا 1405، به تجزیه و تحلیل علل تغییرات این سه شاخص جمعیتی پرداخته است. نتایج بررسی ها حاکی است: در حال حاضر شتاب رشد خانوارهای «تک نفره» رو به افزایش است و در مقابل، نرخ افزایش خانوارهای «سه و چهار نفره» که نیمی از کل خانوارهای کنونی ایران را تشکیل می دهند به سمت کم شدن حرکت می کند.


در دهه60، خانوارهای پرجمعیت –بعد 7 نفر به بالا- بین 20 تا 30 درصد کل خانوارهای ایرانی را تشکیل می داد اما در ابتدای دهه90 سهم خانوارهای پرتعداد در مناطق شهری به 3/2 درصد رسیده است و عملا خانوارهای پرجمعیت در حال محوشدن هستند. در حال حاضر بیشترین فراوانی در بعدخانوار متعلق به خانوارهای سه و چهار نفره است که 54درصد کل خانوارها را تشکیل می دهند. با این حال، نرخ رشد خانوارهای سه و چهارنفره نیز در سال های اخیر کاهش پیدا کرده و در مقابل، نرخ رشد تعداد خانوارهای تک نفره رو به افزایش است.


هم اکنون طبق آخرین آمار رسمی مرکز آمار که وزارت راه وشهرسازی به آن استناد می کند، 7درصد کل خانوارهای ایرانی، «تک نفره» هستند. در تحقیقات صورت گرفته توسط تیم نویسندگان نسخه جدید طرح جامع مسکن در وزارت راه وشهرسازی، مشخص شده است: افزایش تعداد خانوارهای «تک نفره» در نتیجه شکل گیری گونه های جدید خانوار است. در حال حاضر در کنار خانوار هسته ای یا به تعبیر دیگر خانواده زن و شوهری – زوج تنها-، گونه ای جدیدی از خانوارها به وجود آمده است که اعضای آنها لزوما زن و شوهر نیستند.


این خانوارها در اشکالی مانند خانوار تک والدی، خانوار مجرد مردانه یا مجرد زنانه در جامعه دیده می شوند که این اشکال به افزایش تعداد خانوارهای تک نفره منجر شده است. کاهش میل به فرزندآوری، افزایش زندگی های دانشجویی، افزایش گرایش به استقلال در فرزندان، تشکیل خانوارهای مستقل پیش از ازدواج و همچنین افزایش طلاق و بی میلی به ازدواج مجدد مجموعه عواملی هستند که باعث شده اند تعداد خانوارهای تک نفره افزایش پیدا کند.


 برنامه ریزی براساس ترکیب جدید جمعیتی

حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی روز گذشته درباره برنامه ای که دولت در قالب طرح جامع مسکن برای «ساخت و تامین مسکن» تدارک دیده است، به «دنیای اقتصاد» گفت: وزارتخانه با استناد به ترکیب و شکل کنونی جمعیت و خانوار ایرانی، برنامه بلندمدت 13ساله برای جامعه هدف متقاضی مسکن تدوین کرده است. مظاهریان در تشریح این برنامه گفت: نابرابری بین تعداد کل واحدهای مسکونی و تعداد خانوارها در کشور از یک میلیون و 300 هزار واحد در سال90 به حدود یک میلیون و 200 هزار واحد در سال92 رسیده است.  معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه برنامه تامین مسکن با لحاظ نرخ رشد اقتصادی سالانه 2/5درصد در طول یک دهه آتی، تدوین شده است، افزود: بر این اساس و با احتساب تعداد خانوارهای فاقد مسکن، تعداد خانوارهای تازه تشکیل شده در هر سال و همچنین واحدهای مسکونی فرسوده و نیازمند نوسازی، در برنامه دولت ساخت 10 میلیون و 800 هزار واحد مسکونی جدید در فاصله سال های 1393 تا 1405 هدف گذاری شده است. مظاهریان با تاکید بر نیاز بازار مسکن به حدود 11 میلیون واحد مسکونی جدید در 13 سال آینده، تصریح کرد: متناسب با روند کنونی کاهش بعد خانوارها پیش بینی می شود تا سال 1405 این شاخص یعنی تعداد اعضای هر خانوار از 5/3 نفر کنونی به 12/3 نفر برسد. بنابراین در برنامه ساخت و تامین مسکن، متوسط مساحت واحدهای مسکونی جدید متناسب با گونه های جدید تقاضا از 101 مترمربع فعلی به 90 مترمربع کاهش پیدا می کند. معاون امور مسکن وزارت راه وشهرسازی در ادامه گفت وگو با «دنیای اقتصاد»، کل سرمایه گذاری لازم برای ساخت وسازهای 13سال آینده را یک میلیون و 52هزار و 400میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: باید سالی حداقل 80 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ساخت وسازهای مسکونی در کشور انجام شود تا بتوان در افق طرح جامع مسکن 8/10 میلیون واحد مسکونی به موجودی کنونی بازار مسکن اضافه کرد.


 بیشترین عرضه در چه دوره ای؟

معاون امور مسکن وزارت راه وشهرسازی همچنین اعلام کرد: بررسی ها درباره میزان ساخت وساز و حجم عرضه مسکن در سه دوره زمانی سال های 65 تا 75، 75 تا 85 و 85 تا 90 نشان می دهد بیشترین عرضه جدید در دوره آخر اتفاق افتاده است. در فاصله سال های 65 تا 75، حجم عرضه جدید رشد سالانه 7/2 درصد داشته و در سال های 75 تا 85 نرخ رشد عرضه به 8/4 درصد می رسد، اما در فاصله 85 تا 90 میزان ساخت و عرضه جدید مسکن سالانه 5درصد رشد می کند. علت بیشترین رشد در عرضه مسکن طی 5 سال اخیر، تیراژ مسکن مهر و همچنین رونق تاریخی صدور پروانه های ساختمانی در شهرها از جمله تهران بوده است.


 

منبع : دنیای اقتصاد

جمع آوری اطلاعات توسط : املاک گیلان


ادامه مطلب

قیمت روز املاک کلنگی در تهران

حال و هوای این روزهای بازار معاملات املاک کلنگی در کلیه مناطق تهران یکسان نیست، چراکه در برخی از محله‌ها با رونق نسبی همراه است و در برخی از  محله‌های دیگر همچنان درگیر رکود است.

عدم توجیه اقتصادی، دلیلی بر ادامه رکود و فصل رونق هر ساله علتی بر رونق معاملات املاک کلنگی از نظر دلالان مسکن عنوان می‌شود.


ادامه مطلب

دریچه سقفی گرد تخت (دیفیوزر گرد تخت) قابل استفاده در کاربرد های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع می باشند. که می توان جهت دریچه رفت، برگشت و اگزاست با حجم هوای عبوری بالا در سقف هایی با ارتفاع کمتر از 4 متر از آن بهره برد. این دریچه های تنظیم هوا به دلیل ساختار آیرودینامیکی پره ها صدای بسیار کمی در هنگام عبور جریان هوا از روی پره ها ایجاد می کند. همانند دریچه های گردابی(خورشیدی) و گرد برجسته پخش هوای دریچه های سقفی گرد تخت به صورت 360 درجه است که به پخش هر چه همگن تر جریان هوای عبوری کمک می کند با این تفاوت که الگوی پخش هوای این مدل از دریچه های تنظیم هوا به صورت پخش افقی وسیع (Wide Horizontal) می باشد.

دریچه الومینیومی


ادامه مطلب

طراحی سایت

طراحی سایت ترکیبی از دانش ، خلاقیت و هنر استفاده از عناصر دیداری و توان مهندسی در قرار دادن آن ها در کنار یک دیگر است . تیم طراحی سایت رویال کد ترکیبی از سرسختی ، نظم و خلاقیت است که همیشه در تلاش بوده است تا کسب و کار اینترنتی موفق برای مشتریان گرانقدر خود ایجاد نمایید.

پشتیبانی سایت وردپرسی

هر سیستم نرم افزاری تحت وب اعم از فروشگاه اینترنتی ، سایت خبری ، سیستم سفارشگیری غذا و ...، مستلزم نگهداری ، بروز رسانی و حل مشکلات برای عملکرد بی عیب و نقص و بهتر است و سایت نیز از این امر استثنا نیست. یک سایت حتی با بهترین و بی نقص ترین طراحی اولیه نیز نیازمند خدمات پشتیبانی است ، شامل بخش های مختلفی اعم از پشتیبانی فنی ، پشتیبانی محتوا و ... است . رویال پشتیبان متشکل از افراد دلسوز با دانش فنی کامل برای حل مشکلات سایت شما است

چرا طراحی سایت خود را به تیم طراحی سایت رویال کد بسپارید


  • سه ماه پشتیبانی رایگان

    بعد از تحویل سایت به شما پشتیبان های تیم طراحی سایت رویال کد به مدت سه ماه به صورت رایگان برای انجام تغییرات و آموزش در اختیار شما هستند.

  •  همیشه بروز باشید

    تیم رویال کد پس از طراحی سایت و تحویل سایت به شما وظیفه دارد که نسخه های جدید وبسایت را در اختیارتان بگذارد و نیاز های شما را در نسخه های جدید برطرف نماید.

  •  بهینه سازی

    تیم طراحی سایت رویال کد وظیفه دارد سایت شما را از لحاظ سرعت به صورت کامل بهینه سازی کند و به شما تحویل دهد.

  •  ارائه تمامی سرویس های لازم برای سایت شما

    تیم طراحی سایت رویال کد وظیفه دارد تمامی سرویس های لازم برای سایت شما مانند چت آنلاین، ثبت سفارش، اتصال به درگاه، اتصال به ربات تلگرام و غیره را فعال نماید.

  •  با هر سفارش یک هدیه

    همراه هر سفارش (طراحی سایت، سئو، گرافیک، دیجیتال مارکتینگ و …) یک هدیه برای شما وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید و برای هدیه نیز پشتیبانی دریافت کنید.

  •  پیکربندی رایگان سایت شما

    پس از اتمام طراحی سایت شما، پیکربندی سایتتان را ما به صورت کاملا رایگان انجام می دهیم، شما فقط ثبت سفارش طراحی سایت را انجام دهید.

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 224
  • بازديد ديروز : 405
  • بازديد کننده امروز : 88
  • بازديد کننده ديروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 4
  • بازديد هفته : 224
  • بازديد ماه : 3,038
  • بازديد سال : 28,019
  • بازديد کلي : 221,750
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.147.79.45
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

درباره ما

اخبار مسکن | اخبار املاک در گیلان ایران | نرخ قیمت مسکن | املاک گیلان |رشت|لیلاکوه|لنگرود|املش|چمخاله|چاف|سیاهکل|لاهیجان|فومن|رودسر|صومعه سرا

GILAN-ESTATE.IR

مشاورین املاک گیلان

گروه فنی و مهندسی املاک گیلان

خرید,فروش،رهن،اجاره،

نقشه،طرح،نظارت،ساخت،اجرا

نقشه برداری،تفکیک اراضی،پیمانکاری ساختمان ویلا

ساخت و ساز ویلا و دیوارکشی و محوطه سازی

مدیریت پیمان،کارمزدی،با مصالح و یا بدون مصالح

انجام نقشه برداری و دوربین و مختصات جی پی اس زمین ودریافت انواع پروانه ساختمان

اخذ پروانه و مجوز و ثبت نام سند مالکیت

تلفن دفتر 01342554082

فکس 01342554081

همراه یک 09027087013

نقشه برداری ،تفکیک،پیمانکاری ساختمان پذیرفته می شود

ساعت های تماس

صبح از ساعت 8 الی 13

عصر از ساعت 16 الی 22

شناسه صنفی : 0382968292