ما را دنبال کنید

جستجوگر

تبلیغات متنی

    بنام خدا ، با سلام املاک گیلان:، لطفاً درخواست خود را تلفنی اعلام و یا توسط فرم ارسال نموده|مطمئناً با اعتماد به ما,خدمات صادقانه دریافت مینمایید.متشکرم|

    GILAN-ESTATE.IR

    املاک و مستغلات استان گیلان

    مشاورین املاک گیلان

    فروش فوری املاک خود در شرق گیلان را بما بسپارید

    فروش زمین باغ ویلا شالیزار کارخانه مرغداری مغازه آپارتمان خود را بما بسپارید

    گروه فنی و مهندسی املاک گیلان

    خرید,فروش،رهن،اجاره،

    نقشه،طرح،نظارت،ساخت،اجرا

    نقشه برداری،تفکیک اراضی،پیمانکاری ساختمان ویلا

    ساخت و ساز ویلا و دیوارکشی و محوطه سازی

    مدیریت پیمان،کارمزدی،با مصالح و یا بدون مصالح

    انجام نقشه برداری،دوربین،مختصات جی پی اس زمین ودریافت انواع پروانه ساختمان

    اخذ پروانه و مجوز و ثبت نام سند مالکیت

    تلفن دفتر 01342554082

    فکس 01342554081

    همراه یک 09027087013

    نقشه برداری ،تفکیک،پیمانکاری ساختمان پذیرفته می شود

    ساعت های تماس

    صبح از ساعت 8 الی 13

    عصر از ساعت 16 الی 22

    شناسه صنفی : 0382968292

    اجاره،سوئیت،ویلا ،آپارتمان،باغ

    خرید فروش شالی زار در گیلان شمال

    ،|** 09027087013 ** 01342554081 01342554082 بمدیریت علی احمدپور|شعارما :فروش پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است

ادامه رکود انتظاری مسکن تا پایان سال؟

دبیرکل اتحادیه املاک با بیان اینکه هنوز تدبیری از دولت تدبیر و امید در حوزه مسکن ندیده‌ایم گفت: تا پایان سال بازار مسکن در رکود انتظاری رو به پایین قیمت‌ها به سر خواهد برد و نرخ‌ها هیچ تغییری نمی‌کند.

  مصطفی قلی خسروی اظهار کرد: عرضه و تقاضا و تسهیلاتی که دولت ارائه می‌کند می‌تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد اما با وجود اینکه پرداخت وام 50 میلیون تومانی خوب است این میزان کافی نیست و باید به کشورهای پیشرفته در این زمینه برسیم.

 

وی با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته تا 80 درصد ارزش یک ملک را تسهیلات می‌دهند، تصریح کرد: وقتی زوجی می‌خواهند به عنوان مثال خانه‌ای به ارزش 100 میلیون بخرند، اگر تسهیلات 80 درصدی به آنها داده شود فقط 20 میلیون تومان آورده نیاز است. باید این تسهیلات را فراهم کنیم و برنامه‌های حوزه مسکن را 200 ساله تدوین کنیم. 


ادامه مطلب

دولت به زوج‌های جوان یارانه مسکن می‌دهد

بنا بر مصوبه هیات دولت به منظور احیاء و نوسازی و بهسازی مسکن در بافتهای فرسوده و ناکارآمد و سکونتگاههای غیر رسمی و تامین مسکن گروههای کم درآمد و زوج های جوان تا سقف 1.8 میلیون واحد مسکونی تا پایان برنامه ششم حمایت های لازم صورت می گیرد.

   هیات دولت تضمین بخشی از سود بالغ بر دو میلیون و 160 هزار وام کم بهره تامین و ودیعه مسکن را برای اقشار کم درآمد و زوج‌های جوان تصویب کرد.

 

بنا بر مصوبه هیات دولت به منظور احیاء و نوسازی و بهسازی مسکن در بافتهای فرسوده و ناکارآمد و سکونتگاه‌های غیر رسمی و تامین مسکن گروه‌های کم درآمد و زوج های جوان تا سقف 1.8 میلیون واحد مسکونی تا پایان برنامه ششم حمایت های لازم صورت می گیرد.


ادامه مطلب

کاهش قیمت اوراق مسکن به زیر 90 هزار تومان

رکورد حاکم بر بازار مسکن بالاخره بر نرخ اوراق تسهیلات مسکن فرابورس تاثیر گذاشت و قیمت آن را به زیر 90 هزار تومان کشاند.

نرخ اوراق تسهیلات مسکن این روزها رو به کاهش گذاشته است و به نظر می رسد رکورد بازار مسکن بر قیمت اوراق تاثیرگذار بوده است، به طوری که نرخ این اوراق که طی ماه های اخیر کمتر از 90 هزار تومان نبوده است، روز گذشته به زیر 90 هزار تومان رسید.

براساس آمارهای منتشر شده قیمت هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن دیروز بین 0.2 تا 2.5 درصد کاهش یافت و اوراق تسهیلات مسکن بهمن 91 با کاهش 2.5 درصدی به نرخ 886 هزار و 690 ریال رسید.


ادامه مطلب

وام مسکن مهر افزایش می یابد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تسریع در واگذاری مسکن مهر به متقاضیان ، وام مسکن مهر به 300 میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

 

نریمان در حاشیه بازدید از بازار بزرگ ایرانی - اسلامی و طرح های عمرانی شهر جدید اندیشه شهریار به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: بیش از 400 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید کشور در دست ساخت است که هم اکنون در مجموع 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا پایان سال آینده تمامی این واحد های مسکن مهر به بهره برداری خواهند رسید.


ادامه مطلب

برای مسکن مهر چقدر هزینه شده؟

مدیرکل مسکن مهربنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: قرارداد ساخت و تکمیل واحد های مسکونی مهر تاکنون به میزان 47 هزار و 700 میلیارد تومان امضا شده و حدود 43 هزار میلیارد تومان آن پرداخت شد.

 

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، امید محمدی افزود: اخط اعتباری ز ابتدا برای مسکن مهر 48 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، اما امسال دولت دو هزار میلیارد تومان به آن اضافه کرد.


ادامه مطلب

کدرهگیری دربنگاه‌های املاک اجباری است

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه صدور کد رهگیری مانند روند گذشته همچنان برای بنگاه های املاک لازم الاجرا و ضروری است، گفت: دامنه حکم دیوان عدالت اداری صرفاً پروسه صدور مفاصاحساب در سازمان امور مالیاتی را شامل می‌شود.

 

 

حسام عقبایی با اشاره به حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف الزام به ارائه کد رهگیری برای دریافت مفاصا حساب مالیاتی جهت نقل و انتقالات ملکی، اظهار کرد: صدور کد رهگیری مانند روند گذشته همچنان برای بنگاه‌های املاک لازم الاجرا و ضروری است و دامنه حکم دیوان عدالت اداری صرفاً پروسه صدور مفاصاحساب در سازمان امور مالیاتی را شامل می‌شود.


ادامه مطلب

رونق بازار مسکن قبل از پایان سال باز می‌گردد

بعد از مشخص شدن نتیجه مذاکرات هسته ای که یکی از عوامل رکود بازار مسکن است می توان امید بازگشت رونق به این بازار را داشت.

کیوان شادمان، کارشناس مسکن در گفت وگو با ایسنا، درباره روند بازار مسکن اظهار کرد: با توجه به مسائل سیاسی که در کشور وجود دارد، انتظار می رود در بهمن ماه وضعیت بهتری در رکود بازار مسکن به وجود بیاید.

 

وی افزود: یکی از عوامل رکود بازار مسکن انتظار برای نتیجه مذاکرات سیاسی است که در کشور وجود دارد و باعث شده مردم دست نگه دارند تا حدودی وضعیت مشخص شود.


ادامه مطلب

افتتاح 200 هزار مسکن مهر تا پایان سال

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه از اردیبهشت ۹۴ مرحله دوم افتتاح پروژه‌ها و از آغاز هفته دولت مرحله سوم پروژه‌های مسکن مهر افتتاح خواهد شد گفت: تا پایان سال ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری برسد.

 

  ه گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان و در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ۶۴ واحدی نجف‌آباد به جزئیات افتتاح این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: همزمان با سفر هیئت دولت به استان اصفهان تعداد ۱۲ هزار و ۱۲ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، شهرهای جدید و بافت فرسوده استان اصفهان به بهره‌برداری رسید. وی با بیان این‌که همزمان با افتتاح این پروژه‌ها بالغ بر ۱۰ هزار واحد در شهر جدید پرند نیز افتتاح شد گفت: این واحدهای مسکونی در شهر پرند و استان اصفهان در مجموع ۲۲ هزار و ۱۲ واحد هستند که با اعتباری بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.


ادامه مطلب

آلارم کاهش عرضه مسکن

شتاب سرمایه‌گذاری فعالان ساختمانی در سه حوزه ساخت‌وساز طی نیمه اول امسال، به کمترین حد در طول 4.5 سال گذشته رسید.

 

گزارش تازه منتشرشده از سوی بانک‌ مرکزی درباره میزان سرمایه‌گذاری‌های ساختمانی بخش خصوصی در سال جاری، نشان می‌دهد: طی دو فصل اول امسال که رکود مسکن به اوج خود رسید، در کل رقمی معادل 41 هزار و 530 میلیارد تومان در بازار ساخت‌وسازهای مسکونی و غیرمسکونی سرمایه‌گذاری شد که فقط 7درصد نسبت به نیمه‌اول92 افزایش پیدا کرده است.  این رشد تک‌رقمی در مقایسه با افزایش 41درصدی کل سرمایه‌گذاری‌های ساختمانی در نیمه‌اول پارسال، حکایت از واکنش مستقیم و آنی فعالان ساخت‌وساز به دوره‌های رکود-رونق دارد. در بهار سال گذشته که قیمت مسکن با جهش 71 درصدی، بازار را به بالاترین سطح رونق رسانده بود، طبق گزارش بانک‌ مرکزی، سرمایه‌‌گذاری‌های ساختمانی 45درصد رشد کرد.  اما اکنون، آمار مربوط به دو فصل اول سال93 حکایت از رکود اوضاع ساخت‌وساز دارد. در نیمه‌‌اول امسال سازنده‌ها برای در امان ماندن از امواج پی‌درپی کاهش قیمت مسکن، فعالیت‌های‌ خود را محدود کردند و اگرچه کل سرمایه‌گذاری‌های ساختمانی در این مدت 7درصد افزایش یافت اما نرخ رشد نقطه‌ای در تابستان به سطح 0.7 درصد یعنی مرز صفر رسید. در نیمه‌ اول امسال، برابر اطلاعات بانک‌ مرکزی، تعداد ساختمان‌های احداث ‌شده معادل 35درصد نسبت به نیمه ‌اول پارسال کاهش پیدا کرد. به این ترتیب، تیراژ کشوری ساخت‌وساز در 6 ماه اول امسال تا یک‌سوم افت کرد اما به دلیل تورم هزینه‌ها، حجم ریالی ساخت‌وساز –سرمایه‌گذاری‌ها- الزاماً تا این اندازه کاهش نداشته است.


ادامه مطلب

افزایش جدید قیمت مسکن مهر تخلف است

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که افزایش قیمت مسکن مهر تخلف است، گفت:‌ مجلس پیگیر این افزایش غیرقانونی خواهد بود و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

سید مهدی هاشمی اظهار کرد:‌ آنچه را که در رابطه با مسکن مهر مجاز می‌دانم و مورد تایید و تاکید است مطالبی است که در متن قرارداد به امضا رسیده است، حالا می‌خواهد در دولت دهم یا دولت یازدهم باشد.

 

وی تصریح کرد: هر آنچه که در واقع در قرارداد گنجانده شده مورد قبول است و طبیعتا متقاضیان طرح مسکن مهر باید به آن تمکین کنند و بیش از ارقام قراردادها مورد قبول نیست.


ادامه مطلب

وام مسکن برای مخاطبان خاص +جدول

بازاری که در سال‌های پس ‌‌از ممنوعیت پرداخت وام خرید مسکن، به شکل «غیررسمی» مسوولیت تبادل انواع تسهیلات مسکن و توزیع وام‌ به خریداران ملک را برعهده داشت، اخیرا تغییر ماهیت داده و به خدمت آپارتمان‌های مسکونی گران‌قیمت و برخی فعالیت‌های تجاری غیرساختمانی درآمده است.

 

بازار غیررسمی وام مسکن از اواسط دهه80 شکل گرفت و در 9 سال گذشته با ارائه تسهیلات مخصوص مصرف‌کننده‌، تنها «معبر اصلی» برای دسترسی گروه عامه خریداران مسکن به تسهیلات بانکی به حساب می‌آمد. هر چند در دو، سه سال اخیر، بانک مسکن به عنوان تنها مرجع رسمی وام‌دهی، در نقش «معبر دوم» عمل کرد اما سهم ناچیز این تسهیلات رسمی از قیمت مسکن، عملا باعث هدایت نیمی از متقاضیان مصرفی به معبر غیررسمی شد.


ادامه مطلب

تاثیر گرانی ارز بر بازار مسکن

باوجودی که بخش مسکن با رکود عمیقی مواجه است اما نوسانات ارزی و گرانی دلار، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را نسبت به آینده این بازار با نگرانی مواجه می‌کند.

دوران رکود همیشه با کاهش شدید معاملات ملکی همراه بوده به طوری که در ماه‌هایی به کمتر از نصف کاهش داشته و قراردادهای مبایعه به کمترین تعداد خود رسیده است.

 

براساس آمار شهرداری تهران در سال 1392، تعداد 21 هزار و 346 پروانه ساختمانی صادر شده که 21 هزار و 244 پروانه مربوط به اححداث ساختمان و 102 پروانه مربوط به افزایش بنا بوده است.


ادامه مطلب

«ریزش دوباره» در قیمت اوراق مسکن

سیر کاهشی قیمت اوراق وام خرید مسکن همچنان ادامه دارد. به گزارش «دنیای اقتصاد»، دو هفته پس از آنکه قیمت هر فقره اوراق 500 هزار تومانی وام خرید مسکن در فرابورس از دامنه نوسانی 90 تا 100 هزار تومان، به کانال زیر 90 هزار تومان رسید، هم اکنون، قیمت این اوراق یک کانال دیگر پایین‌تر آمده و به زیر 80 هزار تومان رسیده است.

 

  هم اکنون سطح فعلی قیمت اوراق تسهیلات خرید مسکن در مقایسه با چهار ماه اخیر، رکورد جدیدی در میزان کاهش قیمت در منحنی نوسانات قیمت هر فقره از این اوراق – معامله شده در بازار فرابورس- به ثبت رسانده است. این در حالی است که پیش از شروع روند کاهشی قیمت اوراق در روزهای پایانی آبان ماه، سیر افزایشی قیمت هر فقره اوراق 500 هزار تومانی تسهیلات خرید مسکن در ماه‌های گذشته به حدی بود که برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند قیمت هر فقره از این اوراق، تا پایان سال به مرز 120 هزار تومان نیز برسد.


ادامه مطلب

فروش زمین مسکن مهر سراسری شد

مصوبه‌ای که وزارت راه و شهرسازی اوایل امسال در خصوص مجاز شمردن واگذاری زمین‌های 99 ساله مسکن مهر به پیش‌خریداران، صرفا در شهرهای جدید تصویب کرده بود، دیروز در قالب مصوبه مجلس برای کل پروژه‌های مسکن مهر سراسر کشور قابلیت اجرایی پیدا کرد.

 

  نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح دیروز (چهارشنبه) پارلمان، مصوب کردند: به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده شد در صورت درخواست مالکان نسبت به واگذاری قطعی زمین‌های اجاره‌ای 99 ساله پروژه مسکن مهر به قیمت کارشناسی روز، اقدام و درآمد حاصله را به حساب خزانه واریز کند.


ادامه مطلب

فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در طرح مسکن مهر گفت: امسال برنامه فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر در کشور اجرا می شود.

 

  احمد اصغری مهرآبادی شامگاه پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به برگشت سریع سرمایه در فروش اقساطی هرچه بتوانیم واحدهای بیشتری را با این روش به فروش برسانیم و مردم پولهایشان را پرداخت کنند این سرمایه ها برای تسریع در تکمیل و اتمام پروژه ها موثر است.


ادامه مطلب

بانک ها توان پرداخت وام مسکن را ندارند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه با وجودی که عرضه مسکن در بازار وجود دارد اما مردم توان خرید نداشته و بانک ها هم توان و منابع پرداخت وام در اختیار ندارند گفت:با حل مشکلات باید در آینده مسکن مهر را به محله مهر تبدیل کنیم.

 

  اکبر ترکان در سفر به استان قزوین و در دیدار با استاندار قزوین گفت: باید دو مولفه عرضه و تقاضا را با هم در نظر گرفت تا از این مرحله عبور کنیم، بنابراین می توان با ایجاد صندوق زمین و مسکن جهت کنترل عرضه در بازار ، تقاضا را نیز با صندوق تقاضای مسکن مدیریت کرد.


ادامه مطلب

پرش از رکود با کلید مسکن

نتایج مشترک دو تحقیق علمی‌- دانشگاهی جداگانه برای شناسایی مسیر بهینه‌ای که بتوان با ورود به آن، اقتصاد کشور را از رکود سال‌های 91 و 92 دور کرد و ...

 

  همزمان مسیر رشد بهار93 را ادامه داد، نشان می‌دهد بخش مسکن به دو دلیل باید در اولویت دولت برای اقدامات و برنامه‌های رونق‌زا قرار گیرد. استادان و کارشناسان اقتصادی در پژوهش‌های تازه خود به این جمع‌بندی رسیده‌اند که بخش مسکن از یک‌سو به لحاظ اثرگذاری بر سایر بخش‌های اقتصادی، حائز بالاترین رتبه در بین 91 رشته صنعتی، تولیدی و خدماتی است و از سوی دیگر، رابطه مستقیم و در عین حال تاخیری بین «رونق یا رکود مسکن» و «حالت مشابه در اقتصاد کشور» وجود دارد، به این معنا که وقوع رشد سرمایه‌گذاری و رونق فعالیت‌های ساختمانی در بازار مسکن با وقفه زمانی یکساله، باعث رونق اقتصادی کشور و رشد تولید ناخالص داخلی می‌شود.


ادامه مطلب

سهم‌هرایرانی از ارزش‌افزوده ساختمان‌‌؟

سرانه ارزش افزوده بخش ساختمان در ایران در سال 2013 میلادی برابر با 379.26 دلار بوده و ایران از این نظر جایگاه یکصد و یازدهم دنیا را داشته است؛ مجموع ارزش افزوده این بخش در اقتصاد ایران طی سال گذشته برابر با 28.89 میلیارد دلار بود.

 

 سرانه ارزش افزوده بخش ساختمان در ایران در سال گذشته میلادی برابر با 379.26 دلار آمریکا و رتبه این کشور از نظر سرانه ارزش افزوده بخش ساختمان در میان 160 کشور دنیا یکصد و یازدهم بوده است .کشورهای زامبیا، مجارستان و گرانادا در کنار اندونزی و بلغارستان از نظر سرانه ارزش افزوده بخش مسکن شرایطی شبیه ایران دارند.


ادامه مطلب

مالیات بر مسکن، خانه را گران نمی‌کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن رد نظر برخی که می گویند وضع مالیات بر خانه های خالی باعث افزایش قیمت می شود گفت: اگر طرح مالیات بر املاک مصوب شود، برج سازان، انبوه سازان ضرر خواهند کرد و لذا با این طرح مخالف هستند.

 

یکی از مشکلات کنونی بازار مسکن در کشور، وجود تقاضاهای سوداگرانه در بازار است که همواره با افزایش تقاضا، سبب افزایش قیمت در بازار می گردد. در همین راستا طرحی در مجلس در خصوص وضع مالیات بر املاک جهت مبارزه با انگیزه سوداگری در بازار مسکن مطرح شد که نمایندگان مجلس به آن رای ندادند. موسی الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با بیان اینکه در مجلس هنوز اجماعی در خصوص قانون مالیات بر املاک و مستغلات صورت نگرفته است، گفت: این طرح در صحن علنی مجلس مطرح شد که تعدادی از نمایندگان با آن مخالفت کردند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، دلیل اصلی مخالفت برخی نمایندگان، افزایش قیمت اجاره بهای ناشی از اجرای این طرح است.


ادامه مطلب

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 221
  • بازديد ديروز : 405
  • بازديد کننده امروز : 88
  • بازديد کننده ديروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 4
  • بازديد هفته : 221
  • بازديد ماه : 3,035
  • بازديد سال : 28,016
  • بازديد کلي : 221,747
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.145.180.71
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

درباره ما

اخبار مسکن | اخبار املاک در گیلان ایران | نرخ قیمت مسکن | املاک گیلان |رشت|لیلاکوه|لنگرود|املش|چمخاله|چاف|سیاهکل|لاهیجان|فومن|رودسر|صومعه سرا

GILAN-ESTATE.IR

مشاورین املاک گیلان

گروه فنی و مهندسی املاک گیلان

خرید,فروش،رهن،اجاره،

نقشه،طرح،نظارت،ساخت،اجرا

نقشه برداری،تفکیک اراضی،پیمانکاری ساختمان ویلا

ساخت و ساز ویلا و دیوارکشی و محوطه سازی

مدیریت پیمان،کارمزدی،با مصالح و یا بدون مصالح

انجام نقشه برداری و دوربین و مختصات جی پی اس زمین ودریافت انواع پروانه ساختمان

اخذ پروانه و مجوز و ثبت نام سند مالکیت

تلفن دفتر 01342554082

فکس 01342554081

همراه یک 09027087013

نقشه برداری ،تفکیک،پیمانکاری ساختمان پذیرفته می شود

ساعت های تماس

صبح از ساعت 8 الی 13

عصر از ساعت 16 الی 22

شناسه صنفی : 0382968292