ما را دنبال کنید

جستجوگر

تبلیغات متنی

    بنام خدا ، با سلام املاک گیلان:، لطفاً درخواست خود را تلفنی اعلام و یا توسط فرم ارسال نموده|مطمئناً با اعتماد به ما,خدمات صادقانه دریافت مینمایید.متشکرم|

    GILAN-ESTATE.IR

    املاک و مستغلات استان گیلان

    مشاورین املاک گیلان

    فروش فوری املاک خود در شرق گیلان را بما بسپارید

    فروش زمین باغ ویلا شالیزار کارخانه مرغداری مغازه آپارتمان خود را بما بسپارید

    گروه فنی و مهندسی املاک گیلان

    خرید,فروش،رهن،اجاره،

    نقشه،طرح،نظارت،ساخت،اجرا

    نقشه برداری،تفکیک اراضی،پیمانکاری ساختمان ویلا

    ساخت و ساز ویلا و دیوارکشی و محوطه سازی

    مدیریت پیمان،کارمزدی،با مصالح و یا بدون مصالح

    انجام نقشه برداری،دوربین،مختصات جی پی اس زمین ودریافت انواع پروانه ساختمان

    اخذ پروانه و مجوز و ثبت نام سند مالکیت

    تلفن دفتر 01342554082

    فکس 01342554081

    همراه یک 09027087013

    نقشه برداری ،تفکیک،پیمانکاری ساختمان پذیرفته می شود

    ساعت های تماس

    صبح از ساعت 8 الی 13

    عصر از ساعت 16 الی 22

    شناسه صنفی : 0382968292

    اجاره،سوئیت،ویلا ،آپارتمان،باغ

    خرید فروش شالی زار در گیلان شمال

    ،|** 09027087013 ** 01342554081 01342554082 بمدیریت علی احمدپور|شعارما :فروش پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است

زیربنای مسکونی در تهران، متری چند؟

مرکز آمار ایران اطلاعات فروش و اجاره مسکن تهران در پاییز امسال را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات مرکز آمار، متوسط قیمت فروش هر متر مربع مسکن در تهران چهار میلیون تومان، متوسط قیمت اجاره هر متر مربع 19 هزار تومان و متوسط قیمت فروش هر متر مربع مسکن کلنگی چهار میلیون و 400 هزار تومان است.

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران حدودا چهار میلیون تومان بوده است که نسبت به فصل قبل 5.9 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 6.2 درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد معاملات فروش زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 13.3 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل 38.4 درصد افزایش داشته است.


ادامه مطلب

آخوندی: مسکن مهر فروش اقساطی می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از فروش اقساطی ۱.۴ میلیون واحد مسکن مهر به صورت فروش اقساطی خبر داد و گفت: به صورت هفتگی هشت تا ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور فروش اقساطی می‌شود.

عباس آخوندی در مراسم افتتاح ۱۰ هزار مسکن مهر استان قزوین این مطلب را بیان کرد.


ادامه مطلب

قیمت واقعی رهن و اجاره در تهران

بر اساس اطلاعات این سامانه، اجاره‌های ماهانه «حدود یک میلیون تومان» به‌صورت موردی به جنوب تهران هم سرایت کرده است.  به‌عنوان نمونه در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران که جزئیات اجاره‌نامه‌های منعقد شده در بنگاه‌های املاک تهران، در آن ثبت می‌شود، مشخصات یک واحد مسکونی ۱۰۶ متری و نوساز درج شده که چند هفته پیش با شرایط ۴۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه در خیابان شوش شرقی به مستاجر تحویل داده شده آمده است. در همین رابطه مشاوران املاک در محله‌هایی از تهران که قدرت مالی مستاجران در آنجا ضعیف است، اظهار کردند: اکثر مواقع مالکان با مستاجران بر سر تبدیل نرخ اجاره به توافق می‌رسند. نکته مثبتی که این روزها در برخی از فایل‌های اجاره مسکن به چشم می‌خورد، قابلیت تبدیل شرایط پرداخت اجاره بها از سوی مالک است.


ادامه مطلب

شاخص اجاره بهای مسکن

جدیدترین گزارش بانک مرکزی از تغییرات شاخص اجاره بهای مسکن در کل کشور حکایت از آن دارد که سطح نرخ رشد اجاره بها در پاییز امسال تقریبا برابر تابستان بوده است و عملا شتاب افزایش شاخص اجاره بها در ماه‌های اخیر متوقف شده است. براساس این گزارش، شاخص اجاره بها در پاییز امسال ۵/۴ درصد نسبت به تابستان رشد کرد؛ در حالی که در فصل تابستان نیز تنها ۱/۴ درصد نسبت به بهار افزایش یافته بود. همچنین این شاخص در پاییز ۹۳ معادل ۸/۱۴ درصد نسبت به پاییز ۹۲ رشد کرد که با نرخ رشد نقطه‌ای تابستان که ۹/۱۴ درصد بود، برابر است. در ۹ ماه اول امسال شاخص اجاره بهای مسکن در کشور ۱/۱۶ درصد رشد کرد.


ادامه مطلب

راهکار شکست رکود مسکن

انبوه‌سازان و کارشناسان اقتصادی درباره آنچه باعث سقوط نرخ رشد سرمایه‌گذاری‌های ساختمانی در نیمه اول امسال شده است، علاوه‌بر اینکه رکود مسکن را در این قضیه موثر می‌دانند، به دو عامل تشدیدکننده دیگر نیز اشاره می‌کنند که باعث شده هر دو دسته سازنده‌ها شامل «شرکت‌های ساختمانی دارای تمکن مالی» و «بسازوبفروش‌های با توان محدود»، هم‌اکنون تمایل قوی به اجرای پروژه‌های جدید نداشته باشند.


ادامه مطلب

تحلیل وضعیت بازار مسکن

دولت یازدهم درحالی در سال گذشته بر مسند قدرت مقام اجرایی کشور قرار گرفت که اقتصاد کشور با رکود شدید دست به گریبان بود. با گذر زمان رکود حاکم بر کشور عمیق‌تر می‌شد. بنابراین دولت سیاستی پیشنهاد کرد که با اجرای آن رونق به بخش‌های مختلف اقتصاد بازگردد.


ادامه مطلب

اقساط مسکن مهر به بانک مرکزی می‌رود

مدیر امور اعتبارات و سرمایه‌گذاری بانک مسکن با بیان اینکه بانک مرکزی متعهد به پرداخت تسهیلات مسکن مهر بوده و بدیهی است که اقساط وصولی نیز طبق قرارداد خط اعتباری منعقده باید به بانک مرکزی عودت شود، گفت: بر اساس دستور بانک مرکزی قرار نیست هیچ پرونده جدیدی به بانک مسکن معرفی شود.


ادامه مطلب

با در نظر گرفتن عرضه فراوانی که در بازار مسکن به وجود آمده و با توجه به بالا بودن قیمت‌ها در این بخش می‌توان گفت بازار تشنه خریدار است.

  احمدرضا سرحدی - کارشناس اقتصاد مسکن، درباره افزایش میزان وام ساخت در بافتهای فرسوده اظهار کرد: اگر این طرح عملیاتی شود و بانک مرکزی توان پرداخت مبالغ تعیین شده را داشته باشد، می‌توان به بهبود اوضاع در این بافت‌ها امیدوار بود.

وی افزود:با توجه به این که درآمدهای نفتی کاهش پیدا کرده و مشکلات مالی برای کشور به وجود آمده، امیدواریم که اجرای این طرح صورت گیرد.


ادامه مطلب

تعداد صاحبخانه های ایرانی کاهش یافته است

بررسی بودجه خانوار توسط بانک مرکزی نشان می دهد جمعیت صاجب خانه ها نسبت به کل جمعیت شهری در حال کاهش است.

 

در حالی که دولت نهم و دهم به دنبال رفع مشکل مسکن در کشور رفت روند صاحب خانه شدن در شهرها به دلیل رشد قیمت مسکن روز به روزسخت تر شد، آمارها نشان می دهد به رغم تمامی تلاش صورت گرفته در راستای افزایش ساخت و ساز در این سالها نسبت جمعیت صاحب خانه از 67 درصد جمعیت شهری در سال 84 به 60درصد در سال 91 کاهش پیدا کرده و رکود بازار مسکن در سال 91 این وضعیت را اندکی بهبود داده و جمعیت صاحب مسکن در شهرهای کشور طی سالهای91 و 92 به 64.4 درصد افزایش پیداکرده است.


ادامه مطلب

مسکن چقدر گران می شود؟

درحالی که فعالان صنعت ساختمان خبر از خروج بازار مسکن از رکود می دهند، برخی پیش بینی ها نشان می دهد قیمت مسکن طی یکسال آینده به میزان نرخ تورم رشد پیدا می کند.

 

  درحالی که فعالان صنعت ساختمان خبر از خروج بازار مسکن از رکود می دهند، برخی پیش بینی ها نشان می دهد قیمت مسکن طی یکسال آینده به میزان نرخ تورم رشد پیدا می کند.


ادامه مطلب

شفاف سازی وام 50 میلیونی مسکن

مبلغ وام ساخت مسکن دربافت‌های فرسوده کلانشهرها پیشتر 30 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر با تصویب مصوبه جدید تا سقف50 میلیون تومان افزایش یافته است.

 

درحالی که هیأت دولت در جهت حمایت از احیا، نوسازی و بهسازی مسکن در بافت های فرسوده، وام 50 میلیون تومانی ساخت با نرخ سود 9 درصدی در بافت های فرسوده را تصویب کرده است، از همان روز تصویب این تسهیلات، ابهام‌های مختلفی درباره این وام به وجود آمده است.


ادامه مطلب

خبری از افزایش قیمت مسکن نیست

 

بازار مسکن در رکود مطلق قرار دارد. بررسی ها نیز نشان می دهد که با توجه به کاهش میزان تقاضا، وضعیت تا بهار سال آینده به همین شکل باقی می ماند.


ادامه مطلب

ابلاغ دستورالعمل وام 50میلیونی؛تایک‌ماه‌آینده

رئیس کل بانک مرکزی از ابلاغ دستورالعمل پرداخت وام‌۵۰ میلیون تومانی مسکن تا یک ماه آینده به نظام بانکی خبر داد.

ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در ارتباط با وضعیت پرداخت وام های 50 میلیون تومانی مسکن، اظهار داشت: هدف از تصویب این وام‌ پرداخت اعتبار برای نوسازی بافت‌های فرسوده بود که دستورالعمل‌های آن  نیز در شرف تدوین است.

 

وی افزود: پس از تدوین این دستورالعمل‌ها در بانک مرکزی، موضوع به شورای پول و اعتبار ارائه می‌شود و به دنبال تصویب آن در شورا، آیین نامه به بانک‌ها ابلاغ خواهد شد.


ادامه مطلب

احداث ساختمان‌های 5 طبقه رکورد زد

مرکز آمار ایران با انتشار گزارش وضعیت صدور پروانه های ساختمانی در شهرداری های کشور و تهران در سال 92 اعلام کرد: 92.9 درصد پروانه های صادر شده برای ساختمان های 5 طبقه و بالاتر است.

  مرکز آمار ایران اطلاعات پروانه های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری های کشور را در سال 1392 منتشر کرد.

شهر تهران

 

بر اساس آمار اعلام شده از سوی شهرداری تهران، این شهرداری در سال 1392، تعداد 21346 پروانه ساختمانی صادر کرده که 21244 پروانه (99.5 درصد) مربوط به احداث ساختمان و 102 پروانه (0.5 درصد) مربوط به افزایش بنا بوده است.


ادامه مطلب

سند دار شدن دو میلیون و 750 واحد مسکونی روستایی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: دو میلیون و 750 هزار واحد مسکونی روستایی کشور در راستای اجرای احکام برنامه توسعه سند دار شده اند.

  'محمد رضا شاملو' شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران همدان افزود : به منظور کاهش هزینه برای ساکنان روستا ، بنیاد مسکن اقداماتی همچون تشکیل پرونده و نقشه برداری را عهده دار بوده و کار صدور سند توسط اداره ثبت اسناد صورت می گیرد.

 

وی اضافه کرد: سند دار شدن املاک روستایی مزایایی همچون کاهش مشکلات و اختلافات ملکی و افزایش نقش آفرینی آنها در چرخه اقتصادی و حقوقی کشور را به همراه داشته است.


ادامه مطلب

ساختمان‌سازی کشور بیمار است!

رییس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان کشور با بیان این‌که برخی ساختمان‌ها جان و مال مردم را نشانه گرفته‌اند صنعت ساختمان‌سازی کشور را بیمار خواند.

مهدی معظم با اشاره به معضلات گریبانگیر صنعت ساختمان کشور اظهار کرد: یکی از این معضلات که در اقتصاد و بازار وجود دارد و طی سالیان گذشته مشاهده شده است، نوسانات شدید در قیمت‌ها به دلیل عدم ثبات در برنامه‌ریزی است.

 

وی با بیان این‌که این معضلات برای آحاد مردم نیز اتفاق می‌افتد تصریح کرد: نبودن مدیریت مشخصی جهت تنظیم روادید در بازار ساختمان نتیجه‌اش پیامد‌های منفی بود که شاهد آن هستیم.


ادامه مطلب

64.4درصد ایرانی‌ها خانه شخصی دارند

بانک مرکزی اعلام کرد: بررسی نحوه تصرف محل سکونت خانوارها در سال 92 نشان می دهد که 64.4 درصد از خانوارها در مسکن شخصی (مالک نشین)، 25.8 درصد در مسکن اجاری،0.8 درصد در مسکن در برابر خدمت و 9 درصد در مسکن رایگان سکونت داشته اند.

 

  بررسی خانوارها از نظر نوع مصالح عمده بکار رفته در ساختمان محل سکونت آنان نشان می دهد در سال 92 حدود 17.4 درصد خانوارها در ساختمان های بتون آرمه، 25.5 درصد در بناهای اسکلت فلزی، 2.8 درصد در ساختمان های بلوک سیمانی،6.0 درصد در بناهای آجری با تیرچه بلوک، 42.4 درصد در ساختمان های آجری با تیرآهن، 3.4 درصد در بناهای آجری با تیرچوبی و 2.5 درصد در ساختمان های خشتی، گلی و چوبی و یا سایر مصالح سکونت داشته اند.


ادامه مطلب

تحلیل رسمی وزیر از آینده مسکن

وزیر راه‌وشهرسازی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره مهم‌ترین موضوع روز بازار مسکن -آینده قیمت‌ها- اعلام کرد: در حوزه خرید و فروش آپارتمان رکود وجود دارد؛ اما در مقابل، ساخت‌وساز در جریان است و روند عرضه متوقف نشده است؛ بنابراین با احتساب وضعیت موجود، نشانه‌ای از افزایش قیمت مسکن در ماه‌های آتی مشاهده نمی‌شود.

 

  عباس آخوندی در پاسخ به پرسشی درخصوص «صحت و سقم اظهارنظرهای برخی افراد معدود که اخیرا پیشگویی‌هایی درباره جهش قیمت مسکن(!) انجام داده‌اند» اعلام کرد: در حال حاضر از یک‌سو معاملات حوزه خرید و فروش آپارتمان با رکود مواجه است و از سوی دیگر عملیات تکمیل ساختمان‌های مسکن‌مهر و تحویل آنها به بازار مصرف و همچنین ساخت‌وسازهای بخش خصوصی در درون شهرها نیز جاری است و ادامه دارد. بنابراین روند عرضه مسکن متوقف نشده است و نشانه‌ای از افزایش قیمت مسکن در مسیر آتی بازار دیده نمی‌شود و قابل انتظار هم نیست.


ادامه مطلب

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 208
  • بازديد ديروز : 405
  • بازديد کننده امروز : 86
  • بازديد کننده ديروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 4
  • بازديد هفته : 208
  • بازديد ماه : 3,022
  • بازديد سال : 28,003
  • بازديد کلي : 221,734
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.144.193.231
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

درباره ما

اخبار مسکن | اخبار املاک در گیلان ایران | نرخ قیمت مسکن | املاک گیلان |رشت|لیلاکوه|لنگرود|املش|چمخاله|چاف|سیاهکل|لاهیجان|فومن|رودسر|صومعه سرا

GILAN-ESTATE.IR

مشاورین املاک گیلان

گروه فنی و مهندسی املاک گیلان

خرید,فروش،رهن،اجاره،

نقشه،طرح،نظارت،ساخت،اجرا

نقشه برداری،تفکیک اراضی،پیمانکاری ساختمان ویلا

ساخت و ساز ویلا و دیوارکشی و محوطه سازی

مدیریت پیمان،کارمزدی،با مصالح و یا بدون مصالح

انجام نقشه برداری و دوربین و مختصات جی پی اس زمین ودریافت انواع پروانه ساختمان

اخذ پروانه و مجوز و ثبت نام سند مالکیت

تلفن دفتر 01342554082

فکس 01342554081

همراه یک 09027087013

نقشه برداری ،تفکیک،پیمانکاری ساختمان پذیرفته می شود

ساعت های تماس

صبح از ساعت 8 الی 13

عصر از ساعت 16 الی 22

شناسه صنفی : 0382968292